Te rugăm să completezi formularul de mai jos pentru a trimite în service un produs achiziționat.
La 24-48 ore după completarea formularului, vei fi contactat de un agent GLS care îți va prelua produsul defect. Nu trebuie să faci nimic altceva decât să împachetezi bine produsul astfel încât acesta să nu fie deteriorat în timpul transportului. Nu uita să incluzi în colet o copie a Facturii Fiscale sau să completezi în formular Numărul Facturii Fiscale.
Dorim să îți aducem la cunoștință faptul că: cuțitele, înălțătoarele și carcasele mașinilor de tuns, cablurile electrice și bateriile produselor electrice fără fir nu prezintă subiectul garanției. Aceste piese pot fi schimbate/reparate doar contra cost.
Soluționăm și expediem toate produsele aflate în garanție în cel mult 15 zile de la predarea coletului către agentul GLS.
Vei fi contactat de unul dintre colegii noștri din Departamentul Service în cazul în care defecțiunea aparatului nu este acoperită de garanție sau produsul nu se mai află în perioada de garanție.